Totalt antal besökare

torsdag 30 april 2009

Big comedy

Ikväll blir det ingen brasa ! Ikväll ska vi gå ut och äta allihopa , sen avviker Daniella , Ante och jag för att se Big Comedy på Umeå Folkes hus . Vi avslutar aprils månad med en massa humor och skratt.

Idag har jag fått allt klart på vår sommar semester. Så på förmiddagen betalade jag handpenningen på Thailands resan och bokade även flyg Umeå-Stockholm. Inrikes biljetterna var kanonpris på , under 1000 kr per person /ToR.

Nu ska jag ut i solen , hänga lite tvätt och sen sätta mig ner i en stol och invänta att vi ska åka ner på stan för att käka. Få se om jag får några bra bilder på humor gänget att lägga ut senare ikväll .

Daniella har lagt ut allt hon gjort på Läs och hörs hemsida. Passade därför på att länka ut den film Ante och hon gjorde förra veckan.


1 kommentar:

Mia sa...

Hoppas ni fått äta god mat och skratta riktigt ordentligt :-))