Totalt antal besökare

söndag 12 april 2009

Mätt, trött och röd på näsan !

Efter en hel dag ute blir man så trött, friska luften suger ut all kraft. Efter att vi fikat hela eftermiddagen får middagen vänta , tills solen går ner och hungern infinner sig igen. Ganska lagom mycket folk vid Agnäsbacken , fanns gott om plats. Märktes att det börja vara i slutet av säsongen , värmen gjorde att det blev svårt att dra rullstolen i snömodden. Tur att Jonny är stark , annars har vi väl blivit kvar där än.

Hundarna, Daniella och jag satt i solen och njöt medan Hanna och Jonny åkte i backen.Vi fick inte se så mycket åkande från deras sida då grillplatsen är i barn backen. Dom tyckte inte den backen var så anpassad efter deras åk förmåga , alla är ju inte som jag , tycker den verkar helt lagom ! Nu är vi sega och trötta så det blir att slappa i soffan en stund framför TV. Daniella badar just nu och är så slut så hon har somnat ! Blir nog en tidig kväll för oss alla !








4 kommentarer:

Pernilla sa...

Härliga bilder!! Men, va mycket snö ni har kvar *haha*
Hoppas den försvinner snart.. jag ska ju snart upp till Piteå och då vill jag inte ha snö!!

Blir nog en tidig kväll här oxå..man blir helt slut av den friska luften :)

Kram

Jack Eriksson sa...

Hej Marita!
Roligt att se att du har en blogg också!

Ang. Dagen.
Lätt som en riktigt härlig dag.
Jag säger nog som ovanstående person som kommenterat: Vad mycket snö ni har.
Det mesta av våran snö har smält undan.
Vi har haft riktig vår värme de här två senaste dagarna.
Vi hade ända upp emot 15 grader varmt i skuggan idag.

Hälsa med dig till alla där hemma!

Kram/Jack

Anonym sa...

Vikken härlig dag ni verkar ha haft! MEN jag måste bara få säga en sak som gedigen norrlänning... Va är det för Stockholmsfasoner av Jonny o åka slalom i jeans!!! Skämmes tame fan!
Kram iaf från snart snyggsara igen ;)

Maritasblogg sa...

Hallå Snygg Sara !! Jag ska hälsa honom det !! :-)
Kram