Totalt antal besökare

torsdag 23 april 2009

Nu måste jag få mera själv känsla.

Det är väl inget som man dagligen går och känner efter om man har eller inte . Därför ska jag gå och lyssna på Mia Törnblom ikväll för att se om hon kan bringa någon saklig kunskap i detta . Det jag däremot vet just nu, jag saknar självförtroende för stunden. Sitter i en dassig tröja , gråbleka mysbyxor och håret okammat.

Jag är ledig idag och har varit på långpromenad med hundarna. Solen skiner som den gjort hela veckan men det känns att värmen har kommit. Trots bra promenadväder så fick jag jobb när jag kom hem. Två pigga små individer som riktigt spritter av glädje när våren är här , dom håller sig inte på den torra cykelbanan. Jag funderade ett tag om det var en annan ras jag fått med mig in en den jag gick ut med. Det var bara att bada dom och sen skura hela lägenheten.

Så nu sitter jag här med 2 ny badade rena hundar, lägenheten doftar underbart och jag ser ut som jag nyss klivit upp. Hur mycket självkänsla som helst kan i detta läge inte skapa bra själförtroende , för det behövs en dusch och fixa till fejset innan det bär iväg på stan.

Mer om vad bra självskänsla är ikväll !!

Inga kommentarer: