Totalt antal besökare

söndag 19 april 2009

Ett kärt besök och början till något nytt !!

Ikväll har Susanne , en kär vän från Dorro varit här. Vi träffas ganska sällan men det är lika roligt varje gång det händer! Vi bor inte långt ifrån varann men dagens alla måsten gör att man prioriterar bort att träffas. Vi ska bli bättre på det . Om inte annat så kan vi åka och träna ihop. Jag blev hel peppad när jag hörde att hon tränar på IKSU . Jag har ju ett Guld kort liggande och väntar på mig där !

Hon berättade om alla spännande pass hon går på , Aerobics,Step, Afro , ibland har dom även kört Chair och Stång ? Det sista tyckte nog Jonny lät intressant , är det vad det låter som , kråma sig kring en stång så måste man ju bara testa det, vem har inte i hemlighet velat prova det ?

Nu var det ett tag sen jag tränade så alla mina träningskläder har åkt i återvinningen. Fick uppdatering om vad man kan dra på sig. Viktigt var att ha riktiga skor så nu är det andra butiker som gäller än dom som jag är van . Jag måste ge mig ut och shoppa och sen ska inget hindra mig !

För visst är det väl så , finns viljan då gör man slag i saken ,om inte så har man tusen anledningar att låta bli. Just nu kommer jag bara på en !

-Jag måste vänta tills förkylningen gått över !

Inga kommentarer: