Totalt antal besökare

måndag 20 april 2009

Dömnd på förhand !


Måndagmorgon och SOL ! Nu ska jag in i duschen och sen på jobbet . Har hunnit och klickat runt lite bla på You tube och hittade en riktig solskenshistoria . Bra start på ännu en ny vecka.......

Här är ett typ exempel på hur vi människor dömer på förhand. Susan Boyle har över en natt gjort sig känd över hela världen . Den snart 48 åriga kvinnan som aldrig blivit kysst och slutade skolan, mobbad och ratad av omgivningen. Nu ger hon igen och det är med besked. Det som roar mig mest är att se juryn och publikens min när hon slår dom med häpnad!

GO SUSAN GO ! Jag hejar på dig !

Länk till full version av framträdandet -Britains Got Talent


Här ett annat framförande :

1 kommentar:

Madlar sa...

Jag såg klippet på nätet för någon vecka sedan, blev tipsad av stordottern. Jag är världens lipsill o jag älskar "underdogs". Blev lika berörd när Paul Pott framträdde på "Talent"tävlingen förra året. Jag blir så lycklig av oförväntade öden :)