Totalt antal besökare

tisdag 28 april 2009

Den som väntar på något gott .........

Idag regnar det och är grått och trist ute. Vad gör väl det ! Snickaren har hittat tillbaks till oss. Han var ju här och började anpassa terrassen i tisdags för en vecka sen. Efter 2 1/2 timmes arbete åkte han på lasarettet och visste inte när han skulle kunna komma och fortsätta.

I morse när jag vaknande var han här ! Den mest efterlängtade person i vårt liv just nu. Terrassen kommer vara färdig idag och jag är ledig hela veckan , har jobbat mina timmar. Nu ska här fixas och donas . Jag ska köpa blommor , både i väggsamplar och i krukor. Möbler ska skuras och i helgen ska vi grilla på riktigt . Vilken underbar dag det är idag !

3 kommentarer:

Mia sa...

Vi kommer :0))

Maritasblogg sa...

Ni är så välkomna så !!!

LenaLustig sa...

Oh så härligt! jag känner hur det spritter i hela dig :)