Totalt antal besökare

onsdag 15 april 2009

Jag och Susan


Mia gjorde testet vilken Desperate Housewives-Karaktär är du mest lik och då ville jag inte sämre och hittade testet på Facebook . Mitt resultat blev Susan Mayer !


"Du är en väldigt klumpig person, men du har rolig humor och en älskvärd personlighet. Du är inte av den smartaste sorten, men du tar dagarna som dom kommer. Du är väldigt beskyddande, men det beror på att du bryr dig om dina nära och kära. Du kan verkligen inte laga mat."


Nu undrar jag om detta stämmer , Mias liknelse med Lynette Scavo var träffande och den tycker jag stämmer med henne . Men ska detta vara jag ? Läste högt för Ante och Daniella . Nu hade dom väldigt bråttom iväg, skulle köra Anton till bussen. Men snabbt slängde Ante ur sig -Stämmer ganska bra det där va ?

Då stämmer det nog att jag inte är den mest smartaste personen som inte insett mina begräsningar och usel kock ! Och en idiot som gjorde testet och sen lägger ut det här !

Hmm , Undrar vem som ska laga maten i helgen ? och nästa vecka , och nästa.....

Inga kommentarer: