Totalt antal besökare

fredag 17 april 2009

För er som missat detta....

Så vill jag tala om att vår Sara , ( Ellas assistent) har blivit mamma igen. Hon och Stefan fick en pojke , Tilde en lillebror. Johannes är hans namn! Nu har jag inte fått sett underverket än fast jag vill inget annat. Daniella har varit där i veckan och fått hållit i honom och snusat på honom. Han var lik mamma, Sara och Tilde är ju lik sin pappa . Vilken tur nu har dom en av var, både i kön och likhet. Jag är ju djävulskt förkyld så jag får vänta med att besöka honom, men en del kort har jag fått sett.

Kort på Johannes på Ellas blogg

Planerna för resten av helgen verkar stupa, vi hade ju tänkt följa med Mia och Anna-carin med respektive ut och käka. Nu vet jag ju inte hur jag mår imorgon men än har det inte vänt så det blir väl att stanna hemma och rikta in sig på nästa helg- After work med tjejerna där vårt resförslag på tjej weekend ska presenteras. Den resa vi ska göra till hösten.
Hoppas ändå på morgondagen, var länge sen jag träffade Anna-Carin , hon är inte uppe i Umeå så ofta !

1 kommentar:

Mia sa...

Vi kommer att sakna dig i kväll!
Krya på dig vännen, puss & kram