Totalt antal besökare

onsdag 29 april 2009

Jag är helt färdig !!


Inte helt slut utan färdig med alla ansökningar. Nu är dom ifyllda och klara ! Till FK, Landstinget, Råd och stöd. Intyg , läkarintyg och ansökningar ligger med adresser på kuverten. Att det ska ta sån tid , men då det ska med bilagor så har man fått lägga ner detta arbete. Det som fattas nu är frimärken.

Allt jobb för att Daniella tar studenten och skrivs ut från habliteringen. Om detta inte görs , får hon ingen syselsättning i höst, inga pengar, ingen instans att vända sig om hon behöver stöttning och hjälp, och mer där till.

Jag ska ta en promenad med hundarna till en affär och handla frimärken, sen raka vägen till brevlådan och vidare på banken. Dom ska få hjälpa mig med alla siffror som måste kompletteras på min deklaration. När allt detta är klart ska jag vissla mig hemåt !

Åh, vad skönt... ikväll är jag flera kilo lättare , dels har tunga stenar fallit från mina axlar , då detta är gjort och efter promenaden till banken som är en bra bit bort.......

1 kommentar:

Pernilla sa...

Va skönt att ha det där tråkiga gjort. Jag håller med, det är urtrist att hålla på att fylla i papper och sånt till olika myndigheter... dom är ju ofta så krångliga oxå.

Kram