Totalt antal besökare

fredag 17 april 2009

En lugn ledig fredag ?

Vaknade med ännu värre hosta och ont i halsen.. Lite piller ,sen upp . Idag tänkte jag ta det lugnt. Då ringer telefon och det är snickaren som ska göra anpassning på terrassen. Han behövde komma och mäta och att dom skulle snart anpassa den. ! Kanon, då får vi fixa iordning den snart, men innan dess blev det massor med jobb. Nu måste det rensas och tömmas . Jonny åkte på återvinningen med allt skräp som vi ställt dit i väntan på bättre tider.

Sitter nu vid datorn och väntar på att han kommer tillbaka ska vi åka till landstingsförrådet och hämta saker som Daniella och andra har beställt, det måste vi hinna göra innan 14 ,då vi har personalmöte här hemma. Semester planering för assistenter och andra saker som måste planeras.

Denna dag känns inte bli lugn .Fick även ett tråkigt brev i brevlådan idag. Ett brev från Västerbottens landsting och det var inte adresserat till Daniella, utan mig. Nu har den kommit, kallelsen jag bävat att få ! Jag ska till tandläkarn , den 26 maj ,13,40 . Fy attan !
Nu känner jag mig sjukare än någonsin och vill bara dra något gammalt över mig och gå och lägga mig ! Men , det går inte , en alvedon till och sen bita ihop ......................... Imorgon är säkert en annan dag !

Inga kommentarer: