Totalt antal besökare

torsdag 9 april 2009

Bisarr Humor !!!

Det är bara att inse sanningen ! Jag och övriga i familjen har en bisarr och sjukt dålig humor ! Kvällens premiär avsnitt på 4:an: ”Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show”, fick betyget fiasko. Vi som såg det här hemma tyckte det var lättsam och ganska sjukt roligt !

Om man riktigt tänker efter så har inte min humor utvecklats under alla dessa år , den har legat på samma ribba i alla år . I en dels vänners bedömnings mått får den en femma medan i andra bekantskaps kretsar -1 .

En del älskade själar i släkten skakar till och med på huvudet. Min kära svärmor funderade både en och två gånger på vilken konstig humor vi hade, när vi berättade att vi skrattade gott åt Kurt Olsson när han gjorde sin debut i TV-rutan. .

Ett typ exempel på vår humor är en händelse för länge sen , här ställs verkligen åhörarens känsla för humor eller inte. Många har nog funderat om vi har haft alla tomtar hemma.

En lördag morgon för länge, länge sen. Jonny och jag sover fortfarande då en klen röst ropar :
-Hallå ?
Sakta vaknar vi till liv och svarar:
-Hallå ?
-Jag är vaken nu.
-Va, bra
-Jag vill kliva upp !!
-Ja ha , gör det då !
-Jag kan inte ?
-Vadå, kan inte ?
-Nej, jag kan inte !
-Kan inte , varför inte då ?
-Jag är ju CP-skadad !

Vi gick in till hennes rum och vem ligger inte i sängen, som en båt ,med armar i taket och benen i luften och vrider sig av skratt! Jo , Daniella ! Hon garvade och vi garvade . Om vi har sjuk humor må så vara , men kul hade vi !

Hur många är det som tyckt detta varit en kul historia?
Hur många som satt sitt skratt i halsen ,
tyckt att detta varit bisarrt,
hårt och sjukt ?

Vem av dom är du ?

2 kommentarer:

Madlar sa...

Det är bara en cpfamilj som verkligen kan uppskatta det bisarra o komiska i den episoden. Härligt!!

Anonym sa...

Hahahaha kan inte sluta skratta! Ser verkligen Ella framför mig *fniss* Kram på påsken från oss alla i familjen "inte-tjock-längre"