Totalt antal besökare

tisdag 14 april 2009

En underbar dag !

Vilket väder ! Solen skiner , det är redan 3 + grader och det är i skuggan ! Nu ska jag dra på mig lite kläder och ta en rask promenad med hundarna. Ska åka och jobba och när det är sånt här väder blir jag så pigg och alert ! Alla som är lediga denna vecka , passa på att njut av det fina vädret. Premiär för mig denna dag blir att skippa långkalsongerna , jag tänker göra en chansning och se om jag fixar det ! Om jag klarar mig utan dom lite då och då redan nu, är detta första gången, dom åker aldrig av så här tidigt på säsongen !

Långkalsongerna lämnade min kusins familj hemma när dom åkte till utlandet i torsdags ! Min kusin Olle ,hans fru och barn är i Egypten detta Påsklov. Ingela fyllde 50 på påskdagen ! Grattis i efterskott ! Hoppas att allt har varit kanon och ni kommer hem utvilade och bruna !

GRATTIS INGELA 50 ÅR !
KRAMAR FRÅN OSS ALLA !
Foto:Marita
Ingela

Kortet tog jag när hon och jag var i Turkiet i AUG-08

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Jaha är det hos er solen är nu! Vi hade ju några helt underbara dagar här i helgen.. men nu är vi tillbaka i det dystra, mörka, trista igen. Men det blir väl bara bättre o bättre hoppas jag :)

Låter härligt med en rask promenad!! Men gillar dina hundar det? När jag går för fort då vänder Roxie och springer hem igen *haha* Därför måste jag jämt ha henne lös så hon får gå i sin takt och sen springa ifatt mej.

Kram

Anonym sa...

Hej! Råkade hamna på denna sida och hängde kvar o läste! I morgon lovar de sol i Värmland =)Ha det gott!