Totalt antal besökare

lördag 25 april 2009

Så sitter man här trött och sliten !


Efter en helkväll med tjejerna ! Det som var tänkt som en liten After Work på Rex blev till slut party tills dom stängde på Harry´s . Vi hade som vanligt så himla kul att det inte gick att göra annat än att köra på natten lång. Malla , var som vanligt i sin egna värld och dök upp en halvtimme innan stängning, utan res förslag!

Förresten det hade ingen av dom andra heller, så mitt förslag på Budapest är det enda och det tänkbara alternativ som vi går vidare med. Nu var jag så på topp så när jag kom hem satte jag mig vid datorn och letade den helg alla vill åka . Fick fram ett bra pris och mailade det vidare till alla. Det var en himla tur att jag gjorde det igår för idag känner jag inte alls samma entusiasm .

Idag har vi tvättstugan bokad . Fast vi har tvättmaskin inne så hinner jag aldrig få undan så en gång i veckan kör vi en stortvätt . Nu var det väl så att gårdagen inte hade morgondagen i mitt huvud , så nu får man bita i det sura äpplet och göra det som göras skall. Hade ingen tanke på detta igår ! Hade helst haft sovmorgon !

Tar ett tag innan tanken hinner med idag. Ante ringde och frågande om vi ska grilla. -Kan vi väl sa jag! Han undrade om jag inte skulle ställa en följdfråga ? Tog ett tag innan jag fattade att dom var sugna på att komma och äta. Sen påminde Jonny mig att vi inte har någon grill ? Den slängde vi vid flytten ! Så nu måste vi ut och handla en . Verkar bli en lång dag innan soffan blir min vän denna lördag !

Mia och Jag på Rex,
lugnt och avslappnat .Katarina på Rex

Trummisen helt galen hela kvällen !
Stötte på Anette, Hannas kompis mamma !
Hon hade lika kul som jag, full fart !



Min älskade Mia
Less is More poserar frivilligt med oss !
Kanon härliga killar som på två man spelar så taket lyfter !

Katarina och Mia röjer på dansgolvet !

Jag med mina härliga vänner !
Less is Mores " Adde" ( tror jag )
Du är bara så bra !
Less is More

Gästfotograf på många av våra bilder.
Krister med K privat och CH på ICA Västerås

2 kommentarer:

Mia sa...

Ja så himla kul vi hade :0))

Puss o kram my dear friend!

cpmamman sa...

Du är en väldigt snygg cpmamma och kvinna :)

Du jag har varit i Budapest och kan varmt rekommendera staden. Kontrastrik. Vattenrik. Kulturrik. Spännande. Lugn & vacker. Ni bara måste åka till ett utav deras fantastiska bad. Vill ni bo på en riktig knarkarkvart med Bob Marley på väggarna, en katt som springer runt och Europas mest inrökta tvrum har jag en adress...

Nu ska jag slå mig på fingrarna och läsa ikapp mig här...