Totalt antal besökare

fredag 3 april 2009

Och här är lungt,tyst och stilla......

Precis som det är hemma hos min älskade vän Mia. Läste just nu hennes blogg, jag blir så lycklig när hon äntligen satt ner arslet och lyckats skriva i bloggen. Händer ju inte varje dag ! Men då det händer, förgyller hon en stund hos mig.

Jag har just satt mig i soffan. Fått ett tips på kommentarer , på förra inlägget av Baravaramadlar, vad jag och Jonny kan göra ikväll. Har inte förankrat det hos honom än och vet inte hur jag ska lägga fram det med tanke på det svar han gav tidigare ikväll. Man måste nog vara tydlig och rak ! Medan jag sminkade och fixade Daniella inför dansen hon skulle på så satt han och läste Aftonbladet på nätet .

- Man får mer hjärnceller av att jogga
(jag som inte joggar svarade )
- Ja, men då måste du nog jogga mer än en gång om dagen.
-Det kanske inte visar sig på en gång !
- Hur länge ska jag få vänta
- Kanske tar 10 år !

Fler hjärnceller eller inte så ska vi se en bra film och äta en varin cocosboll som blev över när Hanna tog sitt snacks till sin fest !

Inga kommentarer: