Totalt antal besökare

fredag 1 maj 2009

Vilken grilldag !

Det blev inga bilder igår. Innan allt började utlyste dom kamera förbud . Det gjorde inget , jag har nog inte fått till några bra i alla fall , skrattade mest hela tiden. Bäst var Henrik Schyffert och Johan Rhenborg, även dom övriga höll bra klass , den som däremot inte platsade in i detta gäng var Petra Mede. Jag gillar henne , men här strålade hon inte . Kan bero på att hon inte hade ett lika inövat nummer . Kändes som hon slängt ihop något och hoppades att det skulle gå hem oss oss i publiken.

Idag är det kanonväder, tror det är det i så gott som hela Sverige. Jag har tagit in tvätt och sen suttit i solen och kollat in Jonny som krattat. ( vi har bara en kratta och han var det som hann ta den först) Ska jag vara riktigt ärlig, så gjorde jag inte så nämnvärda kraft ansträngningar att hinna före.

I kylen ligger kött i marinad och majskolvarna på bänken för att tina . Ikväll ska vi grilla ! Nu gissar jag att vi inte är dom enda som ska göra detta.

Men en sol som värmer och klarblå himmel är det ett ypperligt sätt ,
att hälsa 1 maj och sommaren välkommen !



Inga kommentarer: