Totalt antal besökare

tisdag 19 maj 2009

En härlig vecka i maj !

Den här veckan är jag ledig från idag och resten av veckan. Nu är det lätt att tänka att man har allt tid i världen och göra både det ena och det andra. Ja, så kändes det i söndagskväll för min hjärna har inte börjat bearbeta veckan som kommer. Igår tog jag en stund och funderade vad som var på kalendern denna vecka.

Det är fullt upp , men allt är bara saker som man vill göra. Idag har jag varit och fixat lite inom jobbet med Sophie . Imorgon kommer hon och några till från jobbet hit , vi ska äta och prata om 10-års jubileum i juni .

Åkte och handlade mat inför imorgon kväll. Efter vi käkat en underbart god hemlagad Pizza, som Daniella och assistent gjort , klippte jag Daniella och nu ska Emelie färga håret på henne. Hon ville egentligen gå till Dragonskolans elever och fixa håret men med tanke på så kort tid till studenten hade dom fullbokat. Trots avsaknad av "riktiga frisörer" blev hon nöjd , och det är huvudsaken !

En middag med söner och respektive någon gång i veckan sen även hinna med Mia och gänget. Umeå har på lördag kultur natta , med uppträdanden överallt i stan , och allt är gratis så det måste man bara gå på . Finns en sak som hänger löst och jag vet inte när jag ska hinna få in det , måste hitta en lucka !

Vill gå och se Änglar och Demoner ,
var ju flera dagar sen jag var på BIO och nu suger det i kroppen !

Inga kommentarer: