Totalt antal besökare

fredag 29 maj 2009

Beautiful morning & lovley day !

Foto:Hanna

Det blir högsommar i helgen. Imorgon ska det bli 25 grader och på söndag 30 grader ! Nu vet jag inte om mina "säkra källor" stämmer , men jag tror då på dom. Det är brännbollsyra i helgen så det låter ju kanon , bra väder innebär mycket folk och glada spelare! Vi ska ta oss till ängarna och kika under helgen. Dom bästa lagen spelar ju på söndag så det får bli idag eller imorgon vi går. Dom roliga , och ut klädda lagen tillhör ju inte eliten och slås ut ganska fort men det är ju dom man vill se !

Nu har jag gjort klart steg 5 och påbörjar steg 6 på resan till Thailand i juli. Ett viktigt steg i detta är betala och det gjorde jag för en kvart sen. Härligt att se , kvar att betala 0 kr , men man ska undvika att kolla sitt konto , där känns hålet ! Tur att jag glömmer sånt fort, minns bara alla roliga saker ! I juli när vi ligger i solen och njuter , är detta bara ett bortglömt minne !

Länk till dom 8 stegen


Ikväll blir det Nordic Rock !
Daniella ska se Alcazar och flera andra!
( Är jag mycket konstig om jag har långkalsonger under byxorna,
Jag har ju lagt bort dom men jag vet var dom är ,
det blir nog kallt när solen går ner ?)

1 kommentar:

Mia sa...

Hoppas ni hat en fin fin kväll!!!
...kanske ni träffat en raglande Mogge????


Kram