Totalt antal besökare

torsdag 28 maj 2009

Kan någon gissa vad jag gjorde ikväll ?

Kom för en liten stund hem från kvällens bio. Nu har jag äntligen fått sett "Änglar och Demoner "
Jag gick med Sophie och Malin som bägge hade läst boken innan. Ni som känner mig bäst vet att jag helst ser på film så jag har inte läst någon av böckerna. Ante hade innan filmen sagt att den var bättre än den förra, Da Vinci Coden. Någon annan sa att den var sämre, för mycket onaturligt action som i Bond filmerna.

Vad tyckte jag då? Jag gillade den men det ska mycket till innan jag tycker filmer är dåliga. Går ju ofta på Bio och det påmindes jag om ikväll för dom som jobbar där , känner igen mig ? Glömde gå på toan innan jag for hem så nu har jag popcorn på toagolvet. Förstår inte varför jag alltid har med mig dom hem innanför tröjan ? Dom kryper sig ner i behagen !

Har någon annan detta problem eller är det bara jag ?

Inga kommentarer: