Totalt antal besökare

söndag 10 maj 2009

Inte heller så tokiga !

Hanna var tvungen att plocka fram ett band som ska vara mycket bättre än The Poodles ! Nu var detta visserligen en gammal låt , men den var bra . Sen kan jag inte tycka att dom är bättre än The Poodles , och då får jag veta av min kära dotter att jag inte har någon musik smak. Vem är det som avgör det. Det bestämmer väl var och en själv.

Ännu en sak har hänt ikväll ! Jag är inte ensam att drabbas av snöloppor , Hanna kom hem efter att varit hos en kompis ikväll, full med bett ! Nu är hon ju en besserwisser och påstår att det är myggbett. Men dom har varken producerats, kläckt eller vaknat till liv ännu ! Skönt att inte vara ensam som drabbas och att det är fler än familjen Johansson , som har dom små krypen inneboende som obetalda hyresgäster !

Inga kommentarer: