Totalt antal besökare

fredag 15 maj 2009

Lycka till Madde !

För ett tag sen bloggade jag om att Idol var i Umeå och sökte nya stjärnor . Då kommenterade jag bittert att jag inte kände någon som skulle pröva sin chans att bli en ny Idol ! Nu tar jag tillbaka det. Jag känner en, Madde. Hon är mina bästa vänners lilla syster.

Jag kan även tillägga att jag känner henne mycket väl. Om hon får chansen och tar sig vidare behöver alltså inte bara säga jag känner hennes systrar. Jag känner faktiskt Madde personligen ! Jag håller tummarna för dig Madde, önskar av hela mitt hjärta att du tar dig vidare................... Kramar

Kort inlägg nedan till Idol !

Här är länken till sista chansen för Idol



Hon finns också utlagd på You Tube ....




2 kommentarer:

Mina ord - min vardag sa...

Det är inte dåligt att känna en kändis. Ha en bra lördag det ska jag ha

Mina ord - min vardag sa...

Glömde säga att det var en bra kommentar på bloggportalen. Kul att du tycker det finns humor i min blogg. kram