Totalt antal besökare

lördag 2 maj 2009

Imorgon kan det vara din chans till Idol 2009

Imorgon är Idol här i Umeå för att se om vi har några talanger. Ingen jag känner ska dit. Däremot känner jag en i bandet som ska spela för alla som väntar- The Bombettes .Lycka till Jenka !





Att ingen av mig känd person ska dit, tror jag inte att det beror på att mina vänner och bekanta saknar talang , men för detta forum så håller det väl inte det fullt ut.

Lite information har jag dock fått. Chatta med min släktning på Facebook i natt och han berättade att : I Stockholm, Globen har det varit ut tagningar och där provade en Högda grabb att ta sig vidare .

Nu får dom som deltar inte säga hur det går ,så om han tar sig vidare återstår att se på TV senare. Hittade lite klipp på You Tube , här är ett.

Högda ( Harrsjöhöjden) ligger drygt 6 mil från Dorotea...........

1 kommentar:

Mia sa...

Om jag inte var så upptagen i morgon så skulle jag banne mig
bege mig till Nolia och sjunga en trudelutt :o))