Totalt antal besökare

onsdag 20 maj 2009

Ideellt arbete är effektivt......

...... det har denna kväll , bevisligen varit. Tack alla ni som ställde upp på ledig tid och jobbade med detta. Vi har i vår fest kommitté varit väldigt effektiva. Under mötet har vi ätit god mat, Grillad lax, potatissallad, potatisgratäng, sallad , bröd , såser, efterätt och en skvätt vin då och då ! Allt hemlagat och gjort av oss alla , här ser man vilka kreativa människor det finns i vårt företag ! Men arbete har utförts och nu tror jag att vi har vårt jubileum så gott som planerat .

Ska nu sätta mig ner och se det inspelade avsnittet av Grey´s Anatomy. Spelar ingen roll vad som händer en onsdag så måste jag bara se det på ett eller annat vis . Innan jag gör det så måste jag maila min kontakt i det band som eventuellt ska spela live under kvällen. Tyvärr så kan jag inte nämna vilket förrän allt är klappat och klart och jag vet inte om jag kan nämna det alls , kanske bäst att hålla det hemligt tills efteråt .

Vi vill ju ha lite spänning vad som händer under festen för alla fest deltagare....

1 kommentar:

Mina ord - min vardag sa...

Grey`anatomy är en av mina absolut favoritserier. spelar in dom när jag inte har möjlighet att se det.