Totalt antal besökare

söndag 10 maj 2009

The poodles !

Det här är rock som jag gillar ! I kväll var The Poodles med i Babben & CO , med sin nya låt som dom spelade för första gången. Varje gång jag hör dom så känns det helt rätt. Sen påstår min dotter att detta är inte bra, är inte alls någon riktig "Rock".

Nähä ! Vad är det då ? Spelar ingen roll vad alla andra tycker. Jag har blivit så pass vuxen nu att jag inte låter mig påverkas av andra , bättre musik vetare ! Jag gillar dom och det står jag för. Kunde inte hitta deras nya låt då den officiellt släpps 20 maj. Men här är en annan som jag gillar , men en bra skådis som också tillhör en favorit.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar oxå The Poodles!!! Inte alla låtar men mycket. Kramar från Sara

Mia sa...

Ja visst är the Poodles bra. Deras nya låt är helt suverän.
Alla får tycka vad de vill och alla har olika smak i musik. För det skulle vara tråkigt om alla gillade samma musik.