Totalt antal besökare

lördag 9 maj 2009

En helt innnehållslös dag men ändå så skön...

Redan kväll. Den här dagen har vi inte gjort något speciellt ändå har den bara rusat iväg. Satt imorse och surfade lite på datorn, förundrades över alla som skriver om sommaren och ny klippt gräsmatta. Jag funderar om vi bor i samma land ? Vi har grått och lite små kallt idag och det är långt kvar tills det är tid för trädgårds arbete.

Då det varit lite trist ute har jag och Daniella gjort lite andra saker. Hon har som många andra skaffat facebook så nu skulle det letas vänner, skickas olika saker till alla . Hon var även lite prat sugen så hon ringde runt till vänner och bekanta. Dom flesta hörde vad hon sa , fanns dock en som hade stora problem var mormor. Men det berodde på hon i andra ändan inte Daniella.

Ikväll ska jag försöka komma i säng i tid. Har utbildning hela dagen imorgon . Måste bara se lite TV först och sen leta lite uppslag för en av punkterna som jag ska ansvarar för imorgon. Kan inte vara så svårt , handlar om det som ligger mig varmt om hjärtat. Hur positivt tänkande påverkar en .





1 kommentar:

cpmamman sa...

Vad härligt att hon vågar ringa trots talsvårigheter. Eller var det det du menade för det första? ;O Modet måste hon ha fått sedan barnsbenen iaf ;)