Totalt antal besökare

måndag 4 maj 2009

Ny vecka utan tomma hål i kalendern !

Vaknade vid 7,45. Idag har Daniella sin lediga dag och då blir även jag senare ur sängen. Jag kliver normalt upp lite tidigare för att umgås med henne innan hon åker på skolan men idag har hon valt att ligga och slappa i sängen.

7,55 börjar varje vardags morgon Top Models repris avsnitt från alla tidigare säsonger. Denna morgon är vi inne i början av säsong 6. Sitta vid köksbordet med tidning och en koppkaffe samtidigt kolla in morgonens avsnitt är en bra början på en ny dag. Här behöver inte hjärn cellerna delta, dom kan lugnt fortsätta vara i dvala någon timme till . När det är slut är det lämpligt att slänga sig in i duschen och åka vidare till jobbet.

Varje månmorgon funderar jag över veckan som kommer, vad som är inbokat . Denna vecka är alla kvällar inbokade utom ikväll . Bra , då finns det tid att åtgärda en av veckans misstag. Ringa Hannas lärare och försöka boka om tiden för utvecklingssamtalet på ons, det är inbokat samtidigt som ett möte på jobbet.

Jag har med andra ord lyckats bra med veckans planering,
bara 1 sak som krockar med något annat.
Kunde ha varit värre ..............................

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Men va f*n!! Jag blev besökare nr 10001 !!!!!

Det är lika i ett lotteri.. det är ALLTID numren omkring mitt nummer som vinner *haha*

Kram

Pernilla M sa...

Och jag fick nummer 9993 och 10004.. gills det??
hehehehe