Totalt antal besökare

måndag 4 maj 2009

Ingen vinnare ?

Grattis du okända 10 000 :de besökare. Någon gång under eftermiddagen -tidig kväll passerade någon den magiska gränsen. Tyvärr så lämnade han/hon inga spår efter sig. Finns några tänkbara förklaringar .Antingen vill den personen inte ge sig till känna och avslöja att man läser bloggar. Finns två läger bland oss cyber människor , dom som gör det i smyg och tycker inte alls om bloggar, men kan ändå inte låta bli att läsa . Andra som gillar det och gärna sprider andras intressanta bloggare vidare.

Eller har jag kanske har jag en hemlig beundrare.Det vore ju kul och väldigt upplyftande ! När man passerat 40 så suger man åt sig all bekräftelse , det är nu okända beundrare aldrig kan passera förbi utan man märker av dom , även om dom inte existerar annat än i fantasin ?

Men den mest troliga orsaken är väl det mest tråkiga och inte alls så spännande . Kan vara så att man av misstag sökt på googles efter något och råkat hamnat på min blogg. Har även hänt att jag gjort besök på andras bloggar när jag söker något på nätet. Då gör man en snabb överblick och inser sitt misstag och hoppar raskt vidare för att fortsätta söka.

Trots att ni inte vann Pernilla och Pernilla så misströsta inte .
Pernilla i Falun: - Nästa gång är det din tur , så nära ,10001 !
Pernilla M, Vilhelmina :- Du ska inte alls misströsta ,
du har ju en Biobiljett innestående.

Gäller bara för dig att pallra sig ner och hänga med ut på mat och Bio!
Det har jag ju lovat dig !!!!

3 kommentarer:

Mia sa...

Attans , 1010 bsökande blev jag :0))

Anonym sa...

.....The ghost who comes and goes,the 10 000 visitor have been here......I´m still in love with u..../ see u

Pernilla M sa...

Jag kommer så fort jag kan... har lite fam johansson abstinens :)

Kram