Totalt antal besökare

måndag 11 maj 2009

I kväll är jag trött !


För lite sova under några dygn betalar sig surt . Ikväll är jag så trött, det var länge sen jag kände det så här, ögonlocken ramlar ner fast jag är sittande. Ska skynda mig att göra allt som ska fixas och sen i säng. Vet att tar jag för lång tid på mig så kvicknar jag till och då är det kört, då blir det som vanligt närmare 1 innan jag lägger mig.

Åkte direkt från jobbet och mötte Daniella och Susanna . I kväll skulle hon få se den film hon längtat efter, Hanna Montana ! Jag hade ingen aning om vad den skulle handla om . När jag mötte upp dom vid biljettkassan så frågade jag dom om handlingen . Det visade sig att Susanna inte alls visste vad det var för film, bara att det var SV tal. Daniella hade bättre koll , en tjej som lever olika världar.

Ja, det stämde , hon levde hemligt liv. Som sig själv , vanlig skoltjej , sen på med peruken så blev hon idolen Hanna Montana som skulle föreställa vara en av USA:s hetaste tonår idoler. Daniella älskade filmen och jag tyckte den var gullig, en söt historia med lyckligt slut och bra sväng i låtarna ! Fått lågt betyg av recensenterna.

Hade det inte varit för att Daniella ville gå ,så har jag nog väntat att se den tills hon köpt den på DVD . Det ska hon göra och då kommer man till slut kunna sjunga med i låtarna, alla filmer hon älskar , visas nämligen många, många gånger här hemma !

Inga kommentarer: