Totalt antal besökare

tisdag 5 maj 2009

Batterierna laddade !


Ett av mina egna sätt att hämta kraft och energi och rensa hjärnan, är att gå på bio. Är det sen en film jag längtat efter är lyckan fullbordad. Ikväll var det meningen att jag skulle möta upp en kompis på stan som fått förhinder. Nu när jag fick en lucka ledigt var det inte svårt att fylla den . Jag kunde gå och se Wolverine. Detta är min typ av film, men jag är ju en allätare, inte så kräsen och svår att underhålla.

Nu skulle även Ante, Susanne och Tobbe se den så jag hängde med dom. Älskar actionfilmer, gärna lite överdrivna, så jag njöt hela filmen. Nu var det inte svårt , halva nöjet var Hugh Jackman. Love him !

Jag var nöjd och belåten efter filmen,Susanne också. Ante och Tobbe däremot , har högre krav,höll nog med recensenterna , som gett den 2 +. Kan inte alls förstå deras smak. Jag skulle vara en guldgruva för alla filmbolag om dom anställde mig till att recensera filmer.

Jag skulle nog locka många fler bio besökare på filmer med min höga betygsättning, men jag vet inte hur länge det skulle hålla innan alla genomskådade det.Och nu är batterierna laddade som en duracell kanin.Men filmen gav mig mer smak , måste se om X-men filmerna.


Inga kommentarer: