Totalt antal besökare

fredag 1 maj 2009

Här är det jag som är grillmaster !

Härliga maj välkommen ! Ätit en god grillad mat. Perfekt grillad av mig själv. Ja, Mia . Här är det jag som är grillmaster. Läste och skrattade gott åt ditt inlägg idag. Jonny var den som tidigare gjorde som Morgan, skötte den stora ansvarsfulla biten att grilla. För några år sen behövde han plötsligt avvika sig , gå på toan och jag fick ta över. Gick hur bra som helst !

Det blev då bevisat att det bara är skrönor och fördomar att det är mannen som sköter grillen. Att han är den enda som är kapabel att klara detta.Här är det numera jag som står som en kung med grill klämman i ena handen och vinet i den andra ...................

Sen kan jag berätta att det är numera känt över den sprida världen att kvinnan kan göra flera saker samtidigt. Därför går det utomordentligt bra att grilla, kött, korv, potatis och majs i ett navs....

Denna helg fortsätter i humorns tecken Vi ser därför humorkväll.
Vem vill missa Robert Gustavsson som Tony Irving.........

Och varför inte passa på att skänka en slant till alla barn i världen,
som inte har det så bra som oss.....

1 kommentar:

Mia sa...

Ha ha ha.......ja varför blir det så automatiskt att det är mannen som ska grilla??!! Jag vet att jag kan, har ju bott själv i många år och var då min egen "grillmaster" -gick hur bra som helst :0))
Hmmmm, kan det vara så att mannen behöver det som en slags bekräftelse!!??.....

Kram och ha en underbar dag!!
Själv ska jag tillbringa den på jobbet :0))