Totalt antal besökare

torsdag 28 maj 2009

Partybrudar ?

Idag är jag ledig och i väntan på att solen ska komma till vår terrass har jag lekt med datorn. Hittade ju via Ylva en sida där man kan göra om sig utan kostnad !! Om man sen hittar sin egna nya stil kan man ju printa ut bilden och sen gå till proffsen !

Det var så roligt att jag till slut fick stoppa mig själv , finns 56 olika frisyrer och alla möjliga hårfärger till detta. Måla sig var inte heller det allra lättaste, alla färgskalor fanns. Det är svårt att stanna och vara nöjd , trixit att få till färger och hår men förbaskat kul !

För att få håret att se äkta ut har jag insett att man måste knäppa ett kort där man fått bort allt sitt egna hår men det projektet orkade jag inte med idag på morgonen. Jag tog mig friheten att fixa mig och Mia , tänkte se om vi skulle ändra lite på oss inför nästa ute kväll !! Är det så här vi ska se ut kanske !

Om ni vill testa själva , klicka här



2 kommentarer:

Anonym sa...

NEJ! Jag gillar ditt hår som det är nu! Puss o kram Bäbissara.

Mia sa...

Ja vännen, jag vet inte vad jag ska tyckaa.....????!!!!! Kan det vara något?? Jag vet inte - tycker jag ser ut som en " blond bimbo"......Eller är det som en riktig party brud ?? Men då ser du för snäll ut......

Kram och vi ses på ördag!!