Totalt antal besökare

lördag 23 maj 2009

Trött , ack så trött.


Idag är en ny dag men spåren från igår följer mig tappert i hälarna. Det blev en sen kväll eller ska man säga en tidig morgon innan gårdags kvällen tog slut. Vi samlades jag, Mia, Katarina,Anna, Eva-Carin och Malin hos Mia. Efter lite snack och snacks kollade vi höstens weekend. Den 9-12 oktober var vi alla överens om var ett bra datum sen slutar alla planer där... Nu får vi se vem som är mest kreativ av oss och hittar ett resmål och pris som alla nappar på .

Vid 21 åkte vi alla utom Katarina och Anna till Harrys , käkade en god middag och sen dansade vi tills dom stängde till våra gamla bekanta "Less is More " . Tog sen en promenad till Mia med bla Nisse , Mias granne och hade lite eftersnack tills solen steg upp och jag började inse att imorgon är ju idag och snart ska jag fortsätta lördagen med familjen och Kulturnatta .........................

Åkte Taxi hem för att sova några timmar, det är ju så det är , svårt att sluta när man har roligt. Ska träffa Mia idag på stan efter hon har jobbat klart , hoppas att hon är pigg och alert för det blir säkert inte en tidig kväll i ikväll heller !

Här kommer mingelbilder från kvällen !

1 kommentar:

Mia sa...

Tack vännen för en underbart trevlig och rolig kväll!
Anna var ju med oss oxå :0)
Men du måste ta bort lite töntiga bilder på mig tack....!

Kram