Totalt antal besökare

lördag 28 februari 2009

Lugna Lördag !

Idag har lördagen kommit och gått.. Lite trött efter 2 dagars kurs. Har inget att göra med rådsmötet i Sundsvall utan sena kvällar / nätter före , under och efter kurs.

Vi tog en promenad bort till vår gamla bostad på Slevgränd idag, jag Daniella , Jonny och hundarna. Det stod container framför och på baksidan av vår gamla lägenhet. Självklart var vi tvungna att smyg kika in. Dom hade rivit vägar och börjat bila upp alla golv.

Jag fattar ingenting. Vid besiktningen i dec gick han och strök fingret överallt , fönster, skåp och garderober. Nu fanns det inga garderober , dom hade dom burit ut. Pernilla och jag som städade som idioter , till vilken nytta då. Han påpekade några hål av skruvar i väggen och visste inte om vi skulle behöva ersätta det.

Ja, han skulle bara ha mage och komma att kräva något nu , allt kommer ju göras om. Jag som verkligen frågade om det var nödvändigt att städa ordentligt när dom ändå skulle bygga om till 2 lägenheter. Ibland blir man bara SÅ trött, Men varför bry sig, gjort är gjort. Vi hade iallafall kul dessa dagar trots skitgörat, Pernilla och jag.

Daniellas bästis Sofia har varit här , vi käkade gott och sen såg vi melodifestivalen. Sofia ,jag och Daniella fick sätta plus och minus på låtarna. Mest plus på en låt, den ringde vi och röstade på . Vår låt hamnade i andra chansen , det var : "Higher" med Star pilots higher



1 kommentar:

cpmamman sa...

Vilken energieslösare! Han ville ju bara för sakens skull... Pust.

Vi funderar ju ännu inte på att skaffa ass... Men sen kanske. Anledningen till att jag redan funderat på VH är för att pappa träffat Veronica i jobb sammanhang och fått en otroligt positiv bild av henne. Har du för övrigt sett deras nya sajt? http://vhkids.se Spännande va?
Ha en fin söndag nu!