Totalt antal besökare

fredag 13 februari 2009

Fredagkvällen går mot natt...

Nu är klockan 22.30 snart. Vi väntar på resultatet av "Lets Dance " . Jag har bara ett enkelt krav. Låt Laila, Morgan,Magnus och Niclas vara kvar. Det är det enda som betyder något, spelar ingen roll vilken av dom andra som åker. Nja, Carl Jan är rolig , han kan stanna ett tag till fast han är usel på att dansa.

Ikväll ska jag nog synda lite extra , se film och hälla upp ett stort glas med oboy med massor av glass i.( Chipsen är snart slut ) Jätte gott men länge sen jag käkade det. Tillsammans med det sliskiga goa röran så blir det nog ett bra avslut på denna fredag !

Mia; jag tror min dåliga karraktär tar över mer och mer , ett resultat över att du gör något som jag just nu inte klarar. Vara nyttig och sund !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Samma här!!!!! Äter som aldrig förr, finns ingen botten, river o sliter i påsar, burkar för att hitta nåt ätbart, och helst så sött som möjligt!!! :(

Mia sa...

Herr gud, jag hör ju att ni måste genomlida något liknande som jag för att komma undan era starka behov och lustar av bla sötsug! So Go Girls !!!! Vill ni utmana varandra och mig ?? Jag vet att ni skulle fixa det med :0)

Kramar!