Totalt antal besökare

fredag 13 februari 2009

Sega fredag !

Trots jag var uppe tidigt så har halva dagen gått utan något vettigt gjort. En del skulle nog få spader och tycka att tid är viktigt och ska inte förspillas , man ska inte bara låta klockan gå !

Men det har jag gjort ! Sett " Vakna med det Voice" , läst tidningen, ätit frukostlunch , Corn , keso och Wokgrönsaker samtidigt sett gammalt avsnitt av Top model . Hanna har legat brevid mig i soffan , hon har feber, 39 grader !

Nu ska jag sätta fart, Jonny har äntligen vaknat till liv han också. Han är om möjligt ännu segare än mig på sina lediga fredagar. Jag kliver iallafall upp tidigt. Vi ska helghandla , leta fönsterlampor .

I över en månad har vi väntat på lampor vi beställt på Coop , som aldrig kommer , trots att dom ringde för 3 veckor sen och sa; dom kommer på fredag eller måndag. Nu har vi ledsnat ! Vi vill ha våra lampor som kan lysa upp fönstret i dessa mörka tider. Vi får helt enkelt hitta andra !

Viktiga saker att göra i helgen. Årsredovisning , dagordning till möte mån., "Lets Dance" , med snacks ,Bio och Melodifestivalen med godis.

Sorry Mia , jag vet att din helg inte blir lika knaprig och go !
Jag ska tugga för dig och Morgan också !
Så slurpa på ! Men visst smakar det skit ?

Inga kommentarer: