Totalt antal besökare

söndag 8 februari 2009

Grattis Daniella !

Idag fyller Daniella 21 år ! Det firade vi med att Sjunga och bjuda henne med tårta och Coca Cola i sängen imorse. Det har varit sånt skitväder hela helgen, blåst och massor med snö.Vi hade nog helst stannat inne idag men hade en del att göra .

Kl 12 åkte vi och hämtade hennes pojkvän vid bussen.Jonny , Daniella och Anton åkte hem medan ,Hanna , jag, Jimmy, Andreas, Sara, Sara, Mia och Felicia passade på att värma oss i Biomörkret !Vi hade 8 fribiljetter till förhandsvisningen av " Bedtimes stories ". Whalt Disneys nya familjekomedi med bla Adam Sandler.Det var en, mysig och rolig familjefilm .På eftermidagen firade vi Daniella ordentligt med både smörgåstårta, vanlig tårta och massor med paket.Vi var 10 st som sjöng och hyllade henne. Hon var väldigt nöjd,för det hon önskat sig, fick hon och mer där till .

GRATTIS GRATTIS VÄNNEN !
ÖNSKAR HELA DIN FAMILJ !

Nu är helgen slut och måndagen snart här igen.Innan sängen ikväll måste jag bada Gizmo. Han ska ju opereras imorgonbitti . Ikväll är det sista kvällen som man , imorgon åker kulorna sin väg. Men det finns inget annat att göra. Han tappar päls hela tiden , något är fel.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Marita!Ser ju att allt är bra med er.Skickar en kram till Daniella (hon kallade ju mig fis louise)såg att hon fyllt år.Kan inte fatta att hon blivit så gammal, Lika glad ser jag att hon är skrattar jämnt de gjorde hon ju när hon va liten oxå!Ha de så bra nu o krama henne från mig/Louise som bodde granne med Carina

Maritasblogg sa...

Hej Fis Louise ! Åh vad kul att höra ifrån dig !! Hoppas allt är bra !! Jag ska genast in i köket och hälsa Daniella från dig // Massor med kramar från oss...