Totalt antal besökare

onsdag 25 februari 2009

Seg och allt går sakta.

Sitter och njuter framför TV, Ser onsdagens höjdpunkt , Grey´s Anatomy !! Vill inte missa något så jag försöker hinna blogga i reklampausen. Det här inlägget har tagit mig 1 timme att skriva med alla stop. Är seg och allt går sakta. Åkte på jobbet 7 i morse och var hemma 20.30. Kanske det inte är rätt dag att ha lång dag, och egentligen har jag inte tid för TV. Har en del att göra och ska upp 4.30 imorgon. Är hungrig men ingen middag över, ska man förtränga hungern eller öppna en varmkorvsburk ? Min kropp har det inte lätt ibland , regelbunda tider är förtillfället ett minne blott.

Ska plocka ihop lite kläder och papper, åker till Sundsvall . Ska på Ifa s regionsmöte och debattforum Tor-Fre. Lika trevligt varje gång, då man träffar assistansföretag från norra regionen och kan diskutera viktiga frågor. Blir tyvärr ingen tid för IKEA. Vet inte hur många gånger jag lyckats åka till sundvall utan shopping. Hinner aldrig på IKEA , fast jag skulle vilja. Måste också hinna göra räkningarna, månaden tar ju slut på lördag och ska alla lyckliga själar som vill ha pengar av oss få dom i tid , då gäller det att skicka idag.

Denna fråga är till dig MIA.
Vill du gå på denna: FILM
Hämtat ut biljetter till förhandsvisningen / 10/3

2 kommentarer:

Mia sa...

Självklart vill jag gå med dig på denna film, tack för att du frågar!

ha det så bra på kursen.

Kramizzzzzzzz

cpmamman sa...

MEN!
Hur kunde jag glömma att det var Greys igår... ;(