Totalt antal besökare

lördag 21 februari 2009

Man ska inte förvänta sig något !

Vilken kväll ! Ingenting är som man förväntar sig . Ser just nu på melodifestivalen ! Inte alls som jag förväntade mig. Jonny, Daniella och jag diskuterar vilt !
Förra veckan var bidragen som jag förväntade mig , ikväll stämmer ingenting !

Velvet - Nja , där var nog det jag förväntade mig.

Rigo & The Topaz Sound feat- Ja blir glad av att höra den , påminner mig om 60- tals låtar, men den sitter inte direkt !

EMD- Alltid kanon, men det scen showen och dom kläderna gjorde att jag tappade fokus på hur bra dom är. Dom såg så tråkiga ut, Karl -Gerhard Show ?-40-tal ? " No sexy young men "!
Gick inte genom rutan som dom brukade .

Sofia - Vilket drag , kanon - Men är det rätt att skicka Sverige till Ryssland sjungande på Grekiska .

Micke Rickfors - Ja , man måste väl vara över 40 för att förstå hur bra han är !

Molly- kanonröst men vilken tråkig låt , minns ingenting

Maja- Gillar henne, men hon går bort, inget att skicka vidare. Lyssnar på henne ändå !

BWO-ILOVE YOU, Låten är kanon , men jag vill ha fart och fläkt , Är detta det vi ska skicka till Ryssland ?
Vi har ingen given vinnare ikväll ,
så ikväll låter jag dom övriga svenskarna avgöra !
Vi blir kvällens soffliggare !
Förlåt !

1 kommentar:

Anonym sa...

hej,

vi i ryssland vill SAREK och PÅ SVENSKA!