Totalt antal besökare

lördag 14 februari 2009

Utmaning

I syndernas näste har vi suttit och ätit både det ena och det andra onyttiga saker. Ja, det är jag själv och Lena , jag syftar på . Mia , hon gör det som många skulle behöva göra, tar tag i sitt viktproblem . Många av oss andra får dåligt samvete och är avundsjuka , vilket gör att vi äter ännu mer . Varför ?

Nu har Mia slängt ut en fråga till Lena och mig , kan vi tänkas peppa varann och hänga med henne i vårens stora utmaning. Det är inte så att svaret ja, kommer med lust och blir det självklara svaret !

Tror inte jag klarar att äta flytande cambridge, Har smakat det ! Det smakar ju så illa ! Hur får man ner det ? Vet inte om det beror på att jag inte heller kan dricka ett glas mjölk rätt upp och ner ! Måste vara varm mat till det . Mjölk och macka går inte. Välling är något jag inte heller får in i min mun utan att det direkt återvänder ut.

Vad Lena svarar , har jag ingen koll på , men tänk om jag blir den som ensam kvar äter mina påsar, som innehåller allt annat diet och är inte nyttigt. Vill inte vara den som är utanför !

Orkar inte tänka tanken, så jag släpper den en stund!
Går och gör mig iordning istället !
Ska på Bio med popcorn och dricka !

4 kommentarer:

Mia sa...

Ha en riktigt mysig Alla Hjärtans Dag! Njut av bio och popcorn :0)

Kram till er från oss!

Maritasblogg sa...

Ha en mysig alla hjärtans dag ni också !!
Jag ska ta tag i frågan imorgon , jag lovar, men har du förslag på något annat än cambridge ? / kram från oss ..

Anonym sa...

Halooo!
Måste förankra det i tanken först, och måste få njuta av go´matn o spritvine i kväll innan jag tar ett beslut, så Marita vi ser väl hur det blir men skulle sakna prasslet i påsen fruktansvärt :)

Pernilla sa...

Halloj,

Vet du, cambridge är ju inte så äckligt som man tror!! Jag har fruktansvärt svårt för soppor överhuvudtaget, så när jag skulle prova cambride i 2 veckor så trodde jag aldrig jag skulle fixa det. MEN envis som jag var (eftersom dom andra inte trodde på mej) så drack jag mina soppor 3 ggr per dag och faktiskt så var det inte alls så äckligt som jag trodde. Jag hade iof bara en smak, choklad! Dom andra smakade jag inte ens *haha*

Det mesta hänger på viljan om du verkligen vill själv!! Då fixar man vad som helst..

Ha nu en alldelens underbar Alla Hjärtans Dag med popcorn o dricka :) Själv har jag en god kaka i ugnen som ska avnjutas med vaniljvisp om en stund.. nyttigt värre!! *haha*

KRAM