Totalt antal besökare

söndag 22 februari 2009

Semesterplaner !

Idag har vi haft en lugn dag. Mia och hennes familj var här på eftermiddagen och fikade. Vi kom in på sommarens semesterplaner. I år har vi ingen aning vad vi ska göra . Jonny vill utomlands , där det är bra sol och Bad. Hanna, jag och Daniella kan också tänka oss det om det finns mycket annat att göra också. Vi vill inte bara sola och bada. Undrar om vi kommer komma överens.

Grekland- går bort, där är bara sol och bad i princip.
Spanien - Var vi innan USA , men där kan man göra mer än sol och bad .
Jag älskar Italien , men det är samma som Grekland.

Jag inser att jag har förlagt mitt kulturella intresse. Helt plötsligt vill jag till ställen som är turist anpassade ! Usch så trist det kändes nu ! Kanske filmen om "The Italian man who went to Malta " får mig att bli kulturell igen !

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Semesterplaner är ju inte lätt´, förutom för mej då som bara vill till ett land *haha*

Men det är ju en hel del utställningar i sommar oxå som du väl ska åka på ;)

Kram

Anonym sa...

Den var riktigt kul trots avsaknaden av kultur :)

//m