Totalt antal besökare

onsdag 11 februari 2009

Visst kommer sommaren snart ?

Just nu längtar jag till sommaren . Det är för kallt ute och mörkt. Det gör att jag blir trött men orkar inte gå och lägga mig i tid. Just nu är soffan min bästa vän. Tick tack , klockan går .Man skulle fått mycket gjort om man inte varit så trött och seg. Skulle ha varit på toa, men orkar inte nu ! Jobbigaste är att tvätta sig och borsta tänderna. Om jag gjort det är det ju bara 10 steg till sängen och då kanske jag kommit i säng tidigt för en gång skull, skulle behöva det.

Vet redan nu hur denna kväll slutar. Jag kommer inte att lägga mig förrän klockan passerat midnatt. Och då ännu tröttare och det är ännu kallare ute och fortfarande mörkt.

Är det någon mer som blir trött och orkeslös när det är kallt och mörkt ,
eller är det bara lilla jag ?

1 kommentar:

Mia sa...

nej min vän , samma här ! kronisk trött och längtar till sommaren (säger som felicia: varför kan det inte alltid vara sommar?!!...) Jag är och kommer alltid att vara en "sommar människa" älskar solen, värmen och de ljusa nätterna!

Kram på er och ha en rikigt mysig helg!