Totalt antal besökare

fredag 6 februari 2009

After Work !

Ikväll har jag varit på After Work med tjejerna trots att jag var den enda som inte "jobbat" idag.Saknade dock Mallan och Agneta. Hoppas ni hänger med nästa gång ?
Vi har ätit Grekisk Buffé på Costas. En kanon trevlig kväll där vi ventilerade allt i från gamla minnen till framtiden. Vi planerar alla att åka på en tjej Weekend till hösten. Till nästa träff ska alla ha ett förslag att komma med . Måste sätta igång med mitt så fort som möjligt ! Det ska vara Billigt och bra !


Vårt bord 5 min kvar tills After Works priser slutat gälla !

Fast jag inte jobbat idag, så har vi jobbat på hela dagen. Vi beställde ju garderoberna i fredags och i tisdags ringde dom från hyllcenter,dom var färdiga att levereras ( Alla ställen vi varit på har haft 4-6 veckors leverans på skjutdörrar ?) Vi valde att få dom levererade till igår kväll och idag har vi fått våra efterlängtade garderober på plats.
Just nu känns allt bara så bra ! Livet leker ! Jag kan hitta mina kläder !

1 kommentar:

Mia sa...

GARDEROBEN SER JÄTTE FIN UT!
vad skönt att få ordning på kläderna (så vi slipper se dig i samma gamla trasor längre....... SKÄMT O SIDO)

Kramar