Totalt antal besökare

måndag 23 februari 2009

UTMANING

När en av sina bästa vänner, utmanar en , måste man ju nappa. Tyvärr Mia , det var inte den utmaningen som du skickat åt oss. Äta nyttigt och komma i form till Beachen ! ( vet inte vad det går ut på , kul grej , men jag antar man ska lägga in en länk till utmanaren )



1. Vad heter du?: Marita
2. Ett ord på fyra bokstäver: Moln
3. Flicknamn: Mona
4. Pojknamn: Mattias
5. Yrke: Maskinist
6. Färg: Mörklila
7. Klädesplagg: Mössa
8. Mat: Makaroner
9. Sak i badrummet: Mascara
10. Plats/stad: Motala
11. En orsak att vara sen: Morgontrött
12. Något man skriker: Mes
13. Film: Män som hatar kvinnor
14. Något man dricker: Must
15. Band: Mettalica
16. Djur: Mus
17. Gatunamn: Måttgränd
18. Bil: Mazda
19. Sång: Macarena
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Musical
Jag utmanar mina bloggläsare!! Ni använder begynnelsebokstaven i Ert namn ( Svaret )

3 kommentarer:

Mia sa...

Seriöst och fint!
Kanske "min" utmaning kommer tids nog, när du är redo helt enkelt!
Jo du medans jag kommer ihåg, jag går gärna med dig på filmen "ShopoHolic" om du inte har något sällskap den 10/3 :0D

Kraaaaaaaaaaaammmmmmmmm

Maritasblogg sa...

Absolut, den bokar vi, påminn mig bara !!! Kan vara lugnt med popcornet, jag är sur nu, med krydda överallt !! // kram

( men det är långt till 10/3 , så jag kan ha ändrat mig )

Mia sa...

Det låter bra vännen!
Jag tror inte att dina popcorn blir
några problem för mig, jag läser matrecept för fullt och sitter tillsammans med andra som äter mat och fikar :0)

Kram!