Totalt antal besökare

lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag !

Ha en underbar dag alla mina vänner ! Ta hand om er och mys ! Vi har haft en mysig eftermiddag på bion. Jonny, Jag,Sara, Daniella och hennes pojkvän Anton var på filmen " I taket lyser stjärnorna " En underbart fin film , om en tonåring som slits mellan att bara få vara tonåring och orka med känslorna att hennes mamma ska dö. Sorglig men ändå vacker ! Man gick inte ifrån bion med brustet hjärta iallafall. Det var väl tur det, då det är denna speciella dag.

Nu blir det spel med Daniella och Anton, sen go middag och melodifestivalen.


Snälla vänner , vill ni göra mig lycklig denna dag.
Rösta på Måns ikväll.
Han är sist i startfältet och då är det knappt om tid att rösta !
Så rösta , för visst vill ni att jag ska vara lycklig !



1 kommentar:

Mia sa...

Allt för dig min vän :=))
Men o andra sidan "Måns är Måns", han har allt D, så jag tror att han är en självklar vinnare vidare tlll Globen!

Kraaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmm