Totalt antal besökare

onsdag 25 mars 2009

Oplanerad dag !

Sitter nu mätt och belåten . Haft full upp fast jag inte hade något speciellt planerat . Idag har jag varit ledig, ska till STO i morgon inom jobbet. Tog det lugnt på förmiddagen och såg starten av Top Model 4 . Gamla säsonger av Top Model går tydligen i repris på dagarna . Fick ett underbart samtal av en kär vän och gammal arbetskollega. Hon var i Umeå och undrade om vi kunde träffas och fika .

Fick eld i baken och satte igång med en jädra fart. Långpromenad med hundarna, in i duschen , tvättade lite kläder och fixade en NYTTIG och god lunch. Vi fikade på stan och strosade ett par timmar i affärer. Åkte sen på ett möte jag hade 16,30 och avslutningen på det var en god och NYTTIG middag . Nu är jag proppmätt. Lunchen och middagen har innehållit allt man ska äta, Corn, bönor , lax , sallad , keso . Inget fett alls och det känns som jag ätit en femrätters. Det är nog inte så dumt med nyttig kost ! Ska nog prova det mer framöver .

Måste smälta maten i soffan en stund sen försöka packa . Känner jag mig rätt blir väl klockan närmare midnatt innan jag börjar med det. Finns en hake , den lilla kabinväskan har jag ingen koll var den är efter flytten . Ska nog inte vänta till midnatt innan jag går ut i förråden och letar den.

Nu har jag iallfall tagit ut min bokning på flyget och kollat vilken tid jag flyger. Det måste jag erkänna att det var ett tag sen jag bokade och jag har inte haft hundra koll på tiderna. Även bokat flygtaxi till imorgon .

Ju äldre man blir desto mindre planering , vad är det som händer ?
Men än så länge har jag iallfall kommit iväg som jag ska ,
och det är ju inte förrän imorgon jag åker !
Många timmar dit !

1 kommentar:

Mia sa...

Hoppas att du får en givande och underbar helg i Stockholm!

Kramar från mig!