Totalt antal besökare

söndag 15 mars 2009

Nu var det slut på det roliga för ikväll !

Nu är det tid att krypa i säng. Än har jag inte riktigt smält resultatet av melodifestivalen. Det var inte denna låt som här hemma vann vår jurys röst ikväll . Flest poäng hos oss fick Alcazar.

Ingen mening att fundera över det något mer. Djupt inom mig förstod jag ju att det skulle bli Marlena eller Caroline som skulle kamma hem segern, det har ju stått i varenda tidning i veckan.

Om detta var det bästa som kunde hända Sverige , att rätt låt vann , vill jag inte spekulera i. Dom sista åren då jag trott mig ha någon hum om vilka låtar som är bra och vilka som inte funkar . Jag har aldrig prickat rätt ! Jag gillade Charlottes låt ifjol men det gjorde inte övriga Europa

Den här låten har jag ingen åsikt om än, kanske det är ett gott tecken. Det enda jag vet just nu är att det är inte ett typiskt schlagerlåts bidrag . Malena verkar iallafall vara en tjej med humor , och även en opera diva kan tappa rösten ibland.

Inga kommentarer: