Totalt antal besökare

måndag 16 mars 2009

Härliga måndag !

Äntligen är måndagmorgon här ! Åh, vad jag har väntat ! En ny härlig vecka börjar med veckans bästa dag . Lägenheten är städad ! Alla har gett sig iväg till jobb, skola utom jag .

Nästan tomt i tvättkorgen ! Slut med att gå i sunkiga mjukis brallor och blaska av ansiktet, dra håret i en tofs ! Nej , nu ska man in fixa till sig och omsorgsfullt, välja kläder ur garderoben Smink ska på, håret ska fixas , jobbet väntar.

Vem försöker jag lura ? Går jag på allt det där tramset ? Men om man tänker efter lite så finns viss tjusning med måndagar , det är första dagen för nedräkningen till helgen ! Så välkommen härliga måndag !

3 kommentarer:

Moonrose/ Vonneli sa...

Äntligen måndag, härligt...och det verkar som om solen vill titta fram och förgylla dagen.
Är ledig fram till torsdag så det känns som om det vore fredag och weekend för mig.
Kul att hitta nya härliga bloggar, ha det gott!

Pernilla sa...

Jaa hääärliga måndag *not* Men snart är den över ;)

Jag tycker du ska komma till Piteå! Spelar ingen roll om dom gillar stora eller små.. se det som en utflykt o få träffa oss alla :) Har du långt till Piteå?? Själv har jag 80 mil!!!!

Kram

Monizz sa...

Hmmm..."morgonfjong"...La inte märke till texten riktigt innan min älskade som uppmärksamt hörsammade. Men hur som helst, Vicken glalåt =)
Kram!