Totalt antal besökare

tisdag 10 mars 2009

En shopaholics bekännelser ..


Eller vill jag bekänna något annat ? Vilket fall som helst, tänk vad lite man behöver för att ladda batterierna ibland. Åkte direkt från jobbet på stan och mötte Mia , vi hade bestämt träff för att se förhandsvisningen av "En shopaholics bekännelser. En romantisk komedi , som trots den handlade om ett allt för vanligt problem , shoppingmani , fick oss att skratta många gånger. Behöver ni en lättsam och mysig film är den ett bra filmval. Ännu ett filmutlåtande av en opartisk filmkritiker som äter all film ..........

På tal om att äta ! Mia är inne på sin 4:e vecka på cambridge kuren . Man ser tydligt hur kilona rasar. Under hela filmen drack hon vatten medan jag höll stadigt ena handen i popcorn kartongen och den andra runt drickan. Vem tror ni mår bäst nu !! Jag vill inte skriva ut vad jag tror! Funderar bara varför jag har lite småont i magen ?

Tror jag ska fundera hur man laddar batterierna på sin egna inställning till " regelbunda små matportioner och motion " Kommer ingen film om det ?

Inga kommentarer: