Totalt antal besökare

söndag 15 mars 2009

Göra fler saker samtidigt !

Halvligger i soffan och ser med ett öga på Beck och den andra på datorn !! Jonny och Daniella ser alltid Beck på söndagarna.Jag har lyckats sett alla Beckfilmerna förrut så på söndagskvällarna brukar jag hitta på något annat att göra. Inte ikväll, just nu har jag "slöa söndag ". Vet redan vem som är mördaren så frågan om jag ska härda ut hela filmen. En som redan just nu verkar ha gett upp är Jonny, sneglar åt sidan och han verkar se filmen från insidan av ögonlocken!

Hittade ett test på Expressen , gissa vem som har vilken tatuering. Totalt ointressant ,onödigt vetande , men det hindrade inte mig att göra det. Har ju inget bättre för mig under filmen !
Mitt resultat :

Du fick 13 rätt av 18 möjliga

Bra jobbat! Du är en stolt kändisjunkie. Gött!


63139 personer har gjort testet.

Till testet:

GISSA KÄNDISTATUERING

Undrar vad det beror på att jag fick så pass många rätt, trodde jag hade koll på tatueringar men svaret sa ju kändis junkie ? Ligger det någon sanning i det ? Eller var det bara turen som avgjorde resultatet. Testa och se , kanske fler än jag som inte har något bättre för sig en söndagskväll !

2 kommentarer:

Monizz sa...

Aj, aj aj 9 rätt av 18...undrar vad det beror på, Kändis-nioll-koll eller Kändis-tatuering-noll-noll-koll??? Därom tviste de lärde, eller hur?
Kram till er allihopen.

Madlar sa...

Oopps, 13 av 18. Innebär det att jag har för mycket tid över att läsa skvallertidningar???