Totalt antal besökare

torsdag 4 juni 2009

Vårruset 2009 VK och VF

Foto: VF:s fotograf Kenneth Sandelin

Ja då sitter man här dagen efter och har lite känningar i nedre delen av ryggen. Jag blir bara påmind av att det skulle behövas tränas lite oftare. Jag hade ju kunna skylla på att jag har scolios och därför inte bör ta ut mig så ofta för då uppstår smärtor, men sanningen är att ju mer jag tränar ju mindre känner man av det. Idag får jag bara bekräftat att jag tränar för lite.

Var ute på VK och VF :s hemsidor för att leta bilder från igår. VK har helt uteslutit oss lunkare. Endast 90 bilder har dom lagt ut, (klicka här) och bara dom i första startgrupp , lite synd då det är så kul att försöka hitta åt alla man känner. Då dom flesta av oss som deltog lunkade hela loppet och då var det inte så intressant att kolla igenom dessa 90 bilder, men där har vi säkert några från vårt företag , vi har ju några som är på elit nivå om man jämför oss andra !

Heja VF , här ligger över 1000 bilder ! Det var också här jag hittade många av oss ! Våra Rosa klädda brudar tyckte jag att jag inte behövde förtydliga, dom syns väl !

Kenneth Sandelin är den duktiga fotografen på VF som fångade detta !









Hittade även min kompis Malin bland bilderna !


Fotograf: VF
Kenneth Sandelin
Fler bilder från loppet här !

1 kommentar:

Mina ord - min vardag sa...

Bra jobbat tjejen önskar jag hade haft samma energi men är så fruktansvärt lat att jag till och med får rtäningsvärk bara jag tittar på en cykel