Totalt antal besökare

torsdag 18 juni 2009

Nu startar ett nytt liv.


Idag har jag bestämt mig , nu ska jag börja ett nytt liv. Jag ska vakna på morgonen , dra upp persiennerna och se , hur är vädret idag ? vad ska jag göra ? Mycket av det gör jag redan ,men en hel del planeras beroende på vilket väder det ska bli. Ska vi åka och bada imorgon ? Ställa klockan ? Dåligt väder , sova ?

Idag har alla sagt att det ska bli mulet och 14 grader varmt Vaknade segt i morse, ingen brådska alls , det skulle bli en inne dag ! Pyttsan , solen har lyst hela dagen och det har bara blivit varmare och varmare. Eftermiddagen har vi vistas ute med kubb, go dricka och solande. Fortfarande skiner solen och himmelen är klarblå !!!

Vädret skulle vara dåligt i hela helgen , så jag lade ner allt planerande . Vi har redan ställt in vårt stugboende vid havet. Nycklarna hänger orörda i skåpet ! Vi ville inte åka till en stuga om vädret skulle vara dåligt. Nu planerar vi inte helgen längre utan har flera dörrar öppna. Stugan ska vi besöka men vi vet inte när under helgen. Picknick med Sophie och föräldrar om vädret är bra.

Jag har iallafall bestämt att somna lugnt ikväll och dra upp persiennerna imorgon och då se hur vi ska fira midsommar ! Jonny , han får fortsätta vara vår egna John Pohlman , söka och leta väder prognoser . jag har slutat med det , tar dagen som det kommer istället !


Trevlig midsommar förresten !

Inga kommentarer: